Actividades día 25 de julio

El próximo jueves 25 de julio tendremos una posibilidad única en Sitges. Nos visitan Luis y Luïsa, de la Orden Interser y la Sangha de Thich Nhat Hanh. Ambos participan en el Segundo Ciclo de Cine Budista de Sitges con una breve exposición oral: "¿Qué es el Budismo Zen?", seguido de una práctica-enseñanza de meditación Zen en la que todos podremos participar.

El acto, en el Hotel Romàntic (SITGES) a las 20:30h.

Actividad gratuita, como todas las incluidas en el "2º Ciclo de Cine y Documental Budista de Sitges". Después, la proyección de la película "Primavera, verano, otoño, invierno... y primavera", del director Kim Ki-Duk. Estáis todos y todas invitados.

(consulta todo el programa clickando aquí)





 El proper dijous 25 de juliol tindrem una possibilitat única a Sitges. Ens visiten Luis i Luïsa, de l'Ordre Interser i la Sangha de Thich Nhat Hanh. Tots dos participen en el Segon Cicle de Cinema Budista de Sitges amb una breu exposició oral: "Què és el Budisme Zen?", Seguit d'una pràctica-ensenyament de meditació Zen en la qual tots podrem participar.


L'acte, a l'Hotel Romàntic (SITGES) a les 20:30 h.

Activitat gratuïta, com totes les incloses en el "2n Cicle de Cinema i Documental Budista de Sitges". Després, la projecció de la pel · lícula "Primavera, estiu, tardor, hivern ... i primavera", del director Kim Ki-Duk. Esteu tots i totes convidats.

(consulta tot el programa clickant aquí)

Comentarios